Zgłoszenie zostało przyjęte

Przyjęliśmy zgłoszenie i przekazaliśmy do naszego Partnera: laboratorium badań genetycznych Test DNA. Dziękujemy za okazane zaufanie!

Szczegółowe informacje zostały wysłane na podany adres e-mail.

W następnym korku skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić wybrany termin i dokończyć proces rezerwacji. Dopiero po potwierdzeniu terminu i rezerwacji prosimy o przybycie do placówki lub oczekiwanie na wizytę domową.

Kiedy będziemy się kontaktować?

Skontaktujemy się do godziny od momentu wysłania niniejszego formularza (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00). W przypadku wysłania formularza poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta lub w weekendy czy święta skontaktujemy się z Tobą w pierwszym dniu roboczym.

Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęstsze pytania Pacjentów (m.in. jak zamówić kuriera, jak dostanę wynik, jak zalogować się do panelu pacjenta, czy dostanę potwierdzenie dotarcia próbek do laboratorium, jak pobrać próbki): https://www.testdna.pl/pomoc.

Zmiana terminu lub miejsca badania

Jeśli chcieliby Państwo zmienić termin lub miejsce badania, to można to zrobić dzwoniąc pod numer telefonu: 574 197 000 (dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00)  oraz pisząc wiadomość na adres biuro@testdna.pl.

Dziękujemy za zaufanie jakim nas Państwo obdarzają oraz za okazaną cierpliwość.

Z poważaniem
Zespół Test DNA
www.testDNA.pl